اطلس قران

اطلس قران
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلس قرآن و آدرس mojtaba90.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تیم ملی فوتبال ایران با تساوی برابر بحرین در صدر جدول گروه پنجم باقی ماند.
تیم ملی فوتبال ایران با تساوی برابر بحرین در صدر جدول گروه پنجم باقی ماند.

به گزارش البرزنیوز، تیم ملی ایران در چهارمین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی در مرحله گروهی در ورزشگاه منامه از ساعت ۱۹به مصاف تیم بحرین رفت و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا ایران با این مساوی همچنان صدرنشین گروه پنجم باقی بماند.

محمد العجمی در دقیقه ۴۵+۱ برای بحرین گلزنی کرد. در دقیقه ۹۰+۲ مجتبی جباری گل مساوی را به ثمر رساند.
تیم ایران در نیمه دوم حملات زیادی را بر روی دروازه بحرین انجام داد اما فقط یکبار از فرصت های گلزنی استفاده کرد.

در دقیقه ۷۵ بازیکنان ایران به وقت کشی بازیکنان بحرین اعتراض داشتند و این مسئله را به داور هم گوشزد کردند و در دقیقه ۸۰ نیز تماشاگران بحرینی با استفاده از نور لیزر باعث شدند چند لحظه ای بازی متوقف شود.

با این تساوی تیم ملی ایران ۸ امتیازی شد و در صدر جدول گروه پنج باقی ماند.بحرین نیز ۵امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند قطر با ۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر دوم است و اندونزی بدون امتیاز نیز در مکان چهارم است.(دیدار قطر و اندونزی در حال برگزاری است)

بشیر عبدالمالک داور سنگاپوری قضاوت این بازی را برعهده دارد که به حامد العنزی از بحرین و حسین ماهینی از ایران کارت زرد نشان داد.

در این مرحله از مسابقات تیم ها در پنج گروه چهار تیمی قرار دارند که دو تیم از هر گروه صعود می کنند و ۱۰ تیم صعود کرده به مرحله بعدی در دو گروه ۵ تیمی تقسیم می شوند که تیم های اول و دوم گروه ها مستقیم به جام جهانی برزیل صعود می کنند.

ترکیب تیم ملی ایران:
سید مهدی رحمتی، حسین ماهینی، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، مهرداد پولادی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، محمدرضا خلعتبری( از دقیقه ۶۰ جواد کاظمیان)، غلامرضا رضایی( از دقیقه ۷۸ میلاد میداودی) و کریم انصاری فرد( از دقیقه ۶۰ محمد قاضی)                                                                                  درود برتیم ملی ایران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, ] [ 8:48 بعد از ظهر ] [ مجتبی ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

سلام به اطلس قرآن خوش آمدید! این وبلاگ تلاش می کند موضوعاتی جالب از قرآن را برای شما بیان نماید! امیدواریم نکات جالب و آموزنده ای را از این ویلاگ فراگیرید!
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 53870
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1